Ani ve vaší firmě by neměly chybět stojany na letáky
V současné době se snaží společnosti propagovat různými formami. Samozřejmostí je online marketing, nicméně zapomínat nesmíte ani na ten offline marketing. Pokud do budovy vaší společnosti neustále chodí potenciální zákazníci a obchodní partneři, poskytněte jim informace i formou letáků. Ideální je postavit po chodbách firmy stojany na letáky. Existuje hned několik variant. V následujících řádcích vám prozradíme, jaké stojany existují a na koho se obrátit.
Stojany na prospekty, letáky a plakáty mají informační účel. Spolehlivě na stojanech vystavíte reklamní materiály, jako letáky, plakáty a prospekty různých formátů. Sehnat můžete stojany pro materiály formátů B1, B2, A1, A2 i A4. Záleží pouze na vás, zda chcete oboustranný stojan na plakáty, nebo si vystačíte s reklamním stojanem s kliprámem.
Na koho se obrátit?
Jestliže tedy chcete dát kolemjdoucím a návštěvníkům vaší firmy vědět, jaké akce chystáte, jaké produkty prodáváte, jaké služby nabízíte, dejte jim na oči stojan s letáky a propagačními materiály. Reklamní stojany vám poskytne společnost EXPOINT, která na tuzemském trhu působí řadu let. Prodává sloupky a zábrany vstupu, ale také vitríny, výstavní systémy či nájezdy a rampy pod auta. Záleží pouze na vás, co všechno do firmy potřebujete.
Jaké stojany na letáky jsou nejžádanější?
Velké popularitě se těší stojan na letáky s kovovými kapsami, kam vložíte i časopisy.. elegantně vypadají také reklamní stojany se dvěma a více kliprámy, případně varianta s kliprámem v kombinaci s kapsou. Ceny se různí podle toho, jakou verzi zvolíte. Zatímco některé modely vyjdou na 2 300 korun, jiné i na více než 3 800 korun.